.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ايجاد شعب نوروزي تعزيرات حكومتي در مازندران

مدير كل تعزيرات حكومتي مازندران : ايجاد شعبات ويژه نوروزي تعزيرات حكومتي در مازندران
به گزارش شمال نیوز ،مهدي عباسي مدير كل تعزيرات حكومتي مازندران از استقرار شعب كشيك تعزيرات حكومتي مازندران با حضور روساي شعب خبر داد .
اين مقام قضائي تعزيرات حكومتي مازندران هماهنگي و تعامل ميان مجموعه سازمان صنعت ، معدن و تجارت و مجمع امور صنفي و ديگر مراجع ذي مدخل و تعزيرات حكومتي را ستودني دانست و تصريح كرد : گسترش اين موضوع زمينه رفع مشكلات مردم و جلو گيري ازتخلف در بين كسبه و بازار را فراهم مي كند .
مدير كل تعزيرات حكومتي مازندران با اشاره به ضرورت بررسي فوري پرونده تخلفات در ايام نوروز گفت : براي تحقق اين مسئله شعبات ويژه در تمام شهرستان هاي استان ايجاد مي شود
مهدي عباسي اظهار داشت : در ساري دو شعبه و ساير شهرستان هاي استان نيز يك شعبه وِيژه براي رسيدگي به پرونده هاي تخلف بازار ايجاد مي شود و اين شعبات هرروز در ايام نوروز فعال به صورت ويژه به تخلفات رسيدگي مي كنند .
وي با تاكيد بر اينكه تمام تلاش بر كاهش زمان رسيدگي به پرونده هاي متشكله در تعزيرات حكومتي استان است عنوان كرد : اگر چه بررسي و صدور حكم براي پرونده ها ي سنگين نياز به كار كار شناسي دارد اما اطاله دادرسي در اين اداره معني ندارد .
مدير كل تعزيرات حكومتي مازندران گفت : عملكرد تعزيرات حكومتي تقابل با مردم و كسبه و بازارايان نيست بلكه مايه آرامش و اطمينان مردم است .
مهدي عباسي در خصوص عملكرد ادراه متبوعش در سال 90 گفت : در اين مدت بيش از 33 هزار و 148 فقره پرونده وارده كه از اين تعداد با توجه به مانده قبلي 39هزار و 323فقره مختومه و متخلفين به مبلغ 50 ميليارد و 919 ميليون و 957 هزار ريال جزاي نقدي محكوم شدندو هم چينن در اين مدت 1 هزار و 111 فقره پرونده نانوائي هاي متخلف وارده كه 1 هزار و 63 فقره آن مختومه و متخلفين اين بخش به مبلغ 893 ميليون و 687 هزار و 685 ريال جزاي نقدي محكوم گرديدند ودر خصو ص گشت مشترك با ديگر دستگاه هاي اجرائي گفت در اين يك بيش از 4هزار و 850 مورد گشت انجام گرفت كه از اين تعداد 1 هزار و 895 فقره پرونده تشكيل شد .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مسعود 28 اسفند 1390
من یک جنس خریدم که قیمتش با مغازه های دیگر خیلی فرق داشت وقتی مراجعه کردم گفتن پس بگیرد با گردن کلفتی جواب دادند برو شکایت کن ما جواب می دهیم یعنی جنس 2000 را 3000 دادن جای دیگر. ادرس نوشهر خ بهرام فروشگاه صوتی سلمانی
قیمت جنس را جوری دست کاری کردن که ماموران ناظر سر در نیارن و شک نکنند بدینصورت که قیمت را در بالا و فروش را با کد مثلا 39 کد86 که این قیمت فروش ان 86 تومان است لطفا رسیدگی کنید اما وقتی به درب مغازه می ایند می گویند اینها یعنی ماموران عزیز اشنا هستند و خوش وبش می کنند و می روند وکاری برای ما مردم عادی انجام نمی دهند با تشکر ا ز زحمات شما عزیزان

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.